Sunday 28 July 2013

Alat Bantu Onani yang Boleh Kemut

Jangan bimbang dengan masalah itu ", kerana di Amerika Syarikat sudah ada teknologi untuk memenuhi keperluan seks para lelaki. Teknologi ini sangat canggih tentunya kerana di reka bentuk khusus untuk para lelaki yang sangat ingin membuat hubungan seks atau berhubungan intim dengan pasangan tapi tidak dipenuhi.

Jadi inilah dia gambar dari alat tersebut. Alat ini sangat unik rekabentuknya, kerana mirip dengan betik atau buah papaya. Dari luar, ia mempunyai reka bentuk yang futuristik. Di bahagian depan, ia dilapisi bahan lentur yang boleh menimbulkan sensasi sentuhan kulit dengan kulit.

Benda di dalam i Itu berlubang, serupa dengan tempat kemasukan atau lubang yang ada di faraj, Tentunya bukan untuk memasukkan syiling, melainkan gerbang memasukkan - maaf-alat kelamin para lelaki yang kesepian. Ia direka untuk boleh mengepit kuat atau mengendur, sesuai dengan tuntutan keadaan.
Di bahagian belakang gadget, terdapat dua buah engine motor yang menggerakkan dua belt (tali pinggang) klip bergerigi, degan boleh bergerak maju-mundur dalam pelbagai posisi. Perkakas ini juga tetap relevan di musim sejuk, kerana dilengkapi dengan heat element (elemen pemanas seperti yang dijumpai pada perapi rambut atau seterika) untuk menghasilkan 'suhu bilik' yang serupa dengan yang asal.

Tidak hanya itu supaya pengguna tidak mengalami kemelecetan- pada bahagian pentingnya alat ini juga menggunakan sistem pelinciran canggih yang akan dilepaskan ke dalam bahagian yang sedang bergerak. Semua elemen tak beroperasi secara berasingan, melainkan selari seperti orkestra muzik klasik yang merdu. Sebabnya mereka bergerak menyesuaikan dengan senario adegan filem dewasa yang juga disediakan oleh penjual alat ini.

Ertinya, bila perempuan dalam filem sedang bergerak perlahan, enjin motor juga akan berputar menggerakkan tali penggerak secara lambat. Bila semakin lama, gerakan perempuan makin cepat, kelajuan putaran enjin motor juga menyesuaikan bergerak kencang. Hasilnya, alat yang dijual dengan harga USD 150 (sekitar Rm 750 ringgit) itu boleh mempersembahkan 'pengalaman tak terlupakan' yang serupa dengan kejadian asli.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...