Thursday 8 August 2013

KEDUDUKAN G-SPOT WANITA!



Di mana sebenarnya terletaknya G-spot Wanita. Untuk mencarinya tiada ilmu sains yang dapat menyatakan secara tepat. G-spot wanita terletak kira-kira 1.5 hingga 3 inci di dalam faraj di dinding atas. Apabila terangsang, saiznya seperti sebiji walnut, biasanya sedikit panjang daripada luas. Kedudukan G-spot wanita menjadikannya mustahil bagi kebanyakan wanita untuk mencapainya dengan jari, tetapi pasangannya harus dapat merasainya dengan memasukkan satu atau dua jari ke dalam faraj selepas dia terangsang.

Tapak tangan jari harus naik keatas jika pihak perempuan ada di belakang beliau, dan turun jika dia berada di depan; mencarinya mungkin lebih mudah jika wanita itu berada di depan. Pasangannya seharusnya dapat merasai G-spotnya dengan jari mereka seperti benjolan kecil di dinding vagina. Keadaan G-Spot wanita akan berasa seperti tidak rata dan tidak licin tidak seperti kawasan-kawasan lain di dinding vagina.


G-spot adalah jisim tisu kelenjar, yang dikenali sebagai kelenjar paraurethral dan saraf. G-spot terletak di antara uretra dan faraj, dan ianya bukan sebahagian daripada faraj. Biasanya ia tidak dapat dilihat, tetapi seorang wanita yang terangsang, mungkin merasakan melalui dinding vagina.

Apabila kawasannya ditemui, ia boleh dirangsang dengan menggerakkan jari anda dalam lingkungan yang sangat kecil, atau dengan melakukan gerakan “masuk keluar” dengan jari anda. Awal rangsangan G-spot sering menyebabkan wanita mengalami perasaan seperti hendak terkencing; perasaan ini tidak lama, dan digantikan dengan perasaan yang menyenangkan dan terangsang.

Apabila wanita dapat merasai rangsangan G-spot, tindak balas mereka adalah berbeza. Sesetengah wanita mendakwa dapat memuncak syahwat dari rangsangan G-spot sahaja, dan yang lain tidak boleh. Sesetengah wanita akan mengalami orgasm yang kuat daripada gabungan G spot dan stimulasi klitoris, dan ada wanita yang mengalami orgasm yang kuat apabila mengadakan hubungan kelamin dalam kedudukan yang merangsang G-spot. Wanita lain pula tidak dapat mencari stimulasi G-spotnya dalam keadaan yang menyeronokkan.

Kedudukan seks yang paling popular untuk merangsang G-spot Wanita adalah dalam kedudukan wanita diatas yang membolehkan wanita untuk menyesuaikan diri daripada tekanan maksimum pada G-spotnya. Kedudukan Doggie-Style juga membolehkan pelbagai kedudukan untuk mencapai penjajaran yang dikehendaki. – Kuat Batin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...