Saturday 27 July 2013

Lumba Haram Paling Haram



Lumba Babi adalah sukan di mana babi remaja berlumba di sekitar kotoran tertutup, rumput palsu kecil atau trek batu. Perlumbaan ini biasanya semata-mata untuk hiburan, dan pertaruhan bukan sebahagian daripadanya. Ia sering salah satu tarikan di pesta daerah, tetapi juga diamalkan banyak belakang rumah .

Lumba- Babi adalah yang paling popular di Selatan Amerika Syarikat. Bandar Charlotte, North Carolina kadang-kadang akan menjadi tuan rumah perlumbaan babi ,

Sebelum acara-acara sukan yang lain. Tahunan Houston Ternakan Tunjuk dan Rodeo bil sebagai yang terbesar di dunia, dan festivel kedua terbesar atau perayaan apa-apa jenis di Amerika Utara. Selain acara Rodeo pro dan pameran ternakan, lumba babi dipaparkan.

Terbaru menunjukkan lumba-babi Amerika Syarikat dipanggil "Hot Dog Pig Races" termasuk lumba babi dan dachshunds. Anda boleh menemui mereka di pesta dan perayaan-perayaan seperti Ocean County Fair NJ, Dundulk Heritage Festival MD, Babi Gig Bay City MI dan Pesta Magnet di Portlaoise. Pada Hugh Lynch di Tullamore setiap bulan Julai .



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...