Thursday 25 July 2013

Percaya Atau Tidak..Ada Anjing Melahirkan Kucing Di Korea



Jika tuntutan seorang lelaki Korea Selatan benar, anak anjing haiwan peliharaannya akan tumbuh berdengkur dan mengiau.

Kerana ia berkeras bahawa anjing, yang belum bernama, melahirkan kucing awal minggu ini.

Dan dia senang mempamerkan apa yang dia katakan ketika ia ungkapkan sampah dalam Gambar-Gambar ini.

"Ini sepenuhnya benar," Jeong Pyong-bong, 63 tahun mengatakan kepada Korea Herald saat ia mempamerkan ibu dan kanak-kanak di rumahnya. 'Ini adalah sebuah keajaiban. "

"Setelah haiwan kecil itu lahir aku menatapnya tak percaya. Itu tampak seperti kucing dan mengiau seperti kucing. Jadi bagaimana boleh anak anjing?"

'' Orang-orang dari seluruh bandar menelefon ke rumah saya untuk melihat-lihat ketika berita tersebar, "kata Mr Jeong.

Dia menambah: "Saya rasa saya tahu bagaimana ini terjadi. Anjing saya pergi untuk malam yang panjang mengembara - sebenarnya dia keluar malam - dan saya fikir ia bermain-main dengan kucing sekutu."

'Bagaimana lagi anda menjelaskan hal ini?'

Walaupun desakan Mr Jeong bahawa anak anjing anjing adalah anak kucing, para ahli mengatakan 'keajaiban kelahiran' ini adalah genetik yang mustahil.


 '' Tidak mungkin untuk anjing melahirkan kucing, "kata Profesor Son Chang-ho dari College Chonnnam National University Veterinar.

"Jumlah dan sifat kromosom pada taring dan felines sangat berbeza," katanya kepada Herald.

"Ada kemungkinan bahawa ini adalah anjing yang hanya kelihatan seperti anak kucing."

Ini bukan pertama kalinya bahawa 'kelainan kelahiran' telah didakwa dalam dunia haiwan.

Kenyataan serupa dari anjing melahirkan kucing dibuat di China beberapa tahun lalu, sementara enam tahun yang lalu di Brazil, didakwa kucing melahirkan dua anjing.

(as / thedailynews)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...