Friday 16 August 2013

Lelaki Ini Kehilangan Kemaluannya ketika Bangun Tidur



Apa yang anda rasakan saat terbangun dari tidur dan menyedari bahawa barang berharga anda hilang? Bingung, marah dan jengkel mungkin menjadi jawapan yang paling pas untuk situasi ini. Anda pasti akan merasa bahawa saat itu adalah saat yang paling teruk dalam hidup anda. Tapi percayalah semua itu masih lebih baik dari apa yang dialami oleh lelaki Republik Dominican ini. Saat lelaki ini bangun ia menyedari bahawa ia baru saja kehilangan kemaluannya.

Seperti dilaporkan oleh the Huffington Post, Geraldo Ramos, nama lelaki tersebut, membuat satu kenyataan yang sangat mengejutkan di stesen televisyen tempatan Noticias Sin. Lelaki 45 tahun ini mengaku bahawa kemaluannya tiba-tiba saja telah hilang saat ia bangun dari tidurnya. Ia sama sekali tidak mengetahui bagaimana dan kapan kemaluannya tersebut hilang.

Ramos menjelaskan bahawa pada malam sebelum kemaluannya itu hilang, dirinya tengah dalam keadaan mabuk dan kemudian memutuskan untuk tidur. Ia sama sekali tidak menyedari apa yang terjadi pada dirinya selama tertidur dan baru mengetahui kemaluannya hilang saat terbangun. Tetapi menurut sejumlah tetangga pada saat mabuk tersebut Ramos sempat diserang oleh anjing.

Sayangnya hingga saat ini anjing yang menyerang Ramos tersebut belum ditemukan hingga belum boleh dipastikan apakah benar kemaluan Ramos hilang kerana dimakan oleh anjing. Kes penyerangan anjing pada kemaluan manusia sebelumnya juga sempat terjadi di Amerika Syarikat bulan lalu. Seorang lelaki dari negeri Arkansas harus kehilangan salah satu buah zakarnya kerana digigit oleh anjing peliharaannya sendiri.

Pada awal Jun lalu, seekor anjing di Brazil juga dikhabarkan memakan habis jempol kaki milik tuannya. Akan tetapi pada kes ini beberapa ahli menduga bahawa apa yang dilakukan oleh anjing tersebut adalah untuk melindungi tuannya. Anggapan ini didasarkan pada penemuan bahawa jari kaki tuannya tersebut ternyata mengalami jangkitan.

Sumber vivanews.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...