Thursday 19 September 2013

Tips Senang Lepas Level Candy Crush Saga




Candy Crush Saga. Sapa yang main game nih? Hehe antara game yang agak polular lah sama ada kat Fb, Android dan juga IOS. Level berapa dah korang sampai? Agak asyik juga main kan... tapi bila sampai level yang agak tinggi tuh, kadang2 bengang jugak kan sebab payah nak lepas. hehe...

Tak yah nak tensen mensen la yer, sini ada cara macam mana macam mana nak main Candy Crus Saga ni dengan hati yang tenang dan tenteram. Hehehe...





Kita main la yang Mod version la. Tapi di sini hanya ada untuk Android sahaja, nak yang lain pegi menuntut dengan uncle Google la yer...hehe. 

Tak tahu apa Mod version Candy Crush? Mod ni maknanya game nih dia dah tweak bagi best sikit, macam nak lepas episod tu x perlu nak request tiket kat kawan2 fb, move banyak dan ader la beberapa lagi dan agak jahat la sikit, ala hanya untuk main game je pun, hehehe... Semua nih bagi menyenangkan la tahap kepayahan level dam game. Amacam? berminat? baca lagi step2 kat bawah.


Langkah-langkah Pemasangan:

1. Pertama dan penting, pastikan untuk sync level terkini Candy Crush korang dengan facebook supaya nanti level korang x hilang atau kene main dari level 1. Jika tidak jangan salahkan saya pulak yer jika level korang hilang nanti, ingat!

2. Uninstall app Candy Crush anda.

3. Jika korang meggunakan Facebook app, uninstall juga sekarang, tapi jika korang tidak menggunakan Facebook app hanya pakai browser jer, teruskan ke langkah 4. Untuk telefon yang mempunyai app Facebook yang sedia pre-installed tu (yang bukan korang download dari Play Store), pergi ke tetapan / app / cari dan disable facebook app tu sekarang (jangan risau ia akan boleh di enable kan semula nanti).
4. Download Mod Candy Crush dari link yang di beri (Link Dibawah Sekali).
5. Bila selesai download, install dan open terus. Kalau tak jumpa dimana letak file yang korang download, cari di folder download di telefon korang, gunakan mana2 app file manager yang korang ada. Jika tak ada download mana-mana file manager yang free di play store.
6. Sudah open Candy crush? terus tekan butang CONNECT dan kemudian log masuk ke akaun Facebook anda.
7. Anda akan dapat untuk sync dan lihat level terkini korangkan? Sudah boleh terus bermain dah.
8. Jika anda mahu semula aplikasi Facebook, download semula dari Play Store dan yang telefon pre-installed tadi boleh enable kan semula di telefon anda.
9. Selepas itu sebelum sambung main Candy Crush korang tu sampai lebam bijik mata, apakata klik button Thanks sekali di bawah ni, sebagai tanda terima kasih kat aku sebab ajarkan korang. Hehe...Peace!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...