Sunday 4 August 2013

5 Orang Terkenal Mati Saat Melakukan Hubungan Kelamin


Hubungan sekksual mempunyai banyak manfaat positif baik untuk kesihatan fizikal dan psikologi. Tetapi, pada beberapa kes, hubungan seksual ade kesan buruk boleh berisiko pada kematian. Seperti yang terjadi pada lima kes berikut, yang dikutip dari whipitoutcomedy.com.

1. Jack McConaughey (ayah dari Matthew McConaughey)

 
Dalam buku yang ditulis ibu dari pelakon Matthew McConaughey mengungkapkan, suaminya meninggal saat berhubungan seks dengannya. Kay McConaughey mengatakan bahawa kematian suaminya saat dicintai adalah 'cara terbaik untuk menghabiskan usia tua'. Kay juga berkata bangga mempunyai suami seperti Jack McConaughey.

2. Nelson Rockefeller


 

Bekas Timbalan Presiden Amerika Syarikat pada era Gerald Ford, Nelson Rockefeller, meninggal dunia pada 1979. Penyebab meninggalnya Rockefeller sempat menjadi bualan penduduk awam. Khabarnya ia mengalami serangan jantung ketika bercinta, dan membuatnya meninggal mendadak. Gosip yang beredar saat itu, ia berkaitan seksual bukan dengan isterinya.

3. Michael Hutchence


 

Bekas vokalis band INXS ini dikhabarkan meninggal saat berhubungan seks dengan dirinya sendiri. Seperti dilaporkan secara meluas di tabloid pada 1997, Hutchence ditemui mati di bilik-bilik hotel dalam keadaan tanpa busana dengan ikat pinggang di lehernya. Dari khabar yang tersebar, penyebab kematiannya adalah asphyxiation autoerotic. Iaitu, istilah dalam dunia perubatan berkaitan proses mengurangkan atau menghentikan sendiri bekalan darah ke otak, ketika masturbasi untuk mencapai puncak kepuasan bercinta.

4. Felix Faure


 

Felix Faure, bekas Presiden Perancis, meninggal kerana serangan jantung di pejabatnya. Khabarnya serangan jantung terjadi ketika seorang wanita berusia 30 tahun bernama Marguerite Steinheil, melakukan seks oral padanya. Steinheil dikhabarkan sering menjadi  wanita simpanan kepada lelaki terkenal Perancis setelah kematian Faure. Hingga akhirnya Steinheil berkahwin. Dan kemudian, secara misteri, suami Steiheil dan ibu tirinya ditemukan meninggal secara misteri di rumah mereka.

5. Attila the Hun


 

Salah satu pejuang terbesar dalam sejarah yang telah memenangi banyak pertempuran dalam hidupnya. Tetapi, hidupnya  berakhir tragis dan ia kehilangan nyawanya bukan kerana pertempuran. Atilla mengalami serangan jantung saat berhubungan seksual dengan isterinya, pada malam pernikahan mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...