Sunday 4 August 2013

Ngeri ! Foto Mayat Selepas Dibaham Ikan Piranha


Gambar Hiasan
ikan Pirana atau Piranha ialah sejenis ikan omnivor kecil airtawar yang tinggal berkumpulan di dalam Laut Merah dansungai-sungai di Amerika Selatan.
Ikan ini mempunyai banyak gigi yang sangat tajam yangdigunakan untuk memakan mangsa. Ikan ini mempunyai deria bau yang sangat kuat seperti ikan jerung. 


 Ikan ini juga mengemari darah. Ikan Pirana memburu bersama dan memakan hasil buruan mereka bersama.Walaupun mereka kecil, mereka sangat ganas. Mereka cuma mengambil kurang daripada satu minit untuk menghabiskanseekor anak bangau yang baru hendak belajar terbangIkanPirana disebut sebagaiIkan PiranaBunyi huruf 'H' itu tidakkedengaran. Ikan Pirana mempunyai warna seperti ikankembung iaitu warna hitam-kelabu.

Ikan ini mempunyai sepasang gigi yang sangat tajam dan mampu membunuh mangsanya termasuklah manusia. Ikan piranha terkenal dengan sifat agresifnya dan ikan ini digelar ikan pemakan daging manusia. Berikut adalah beberapa keping gambar mayat mangsa yang digigit oleh ikan piranha.










peahh sungguh ganas ikan ni baham manusia tanpa belas kasihan  . Jelas ikan piranha adalah sejenis ikan paling agresif di duni . Nasib baik ikan ini tiada di malaysia  . Entah betol atau tidak foto manusia kena baham ni ngan ikan piranha entah , kenalah tanya tuan punye badan tu sendiri . kin kih kih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...