Saturday 3 August 2013

Gara-gara terlalu mabuk, lelaki Taiwan potong alat kelaminnya sendiri


Gara-gara terlalu mabuk, seorang lelaki Taiwan tak sedar apa yang dilakukannya. Selepas bertengkar dengan kekasihnya, lelaki berusia 46 tahun dari Kota Jilong di Taiwan itu memotong zakar dan testisnya dengan gunting. Beliau kemudiannya mengepam potongan kelaminnya itu ke dalam tandas.
potong-kemaluan
Kekasihnya, yang tak disebutkan namanya itu hanya boleh pasrah melihat kerenah teman lelakinya yang sedang mabuk. Namun, si wanita bergegas menolong kekasihnya dengan membawanya ke rumah sakit.
Menurut laporan, selepas memotong, kelamin si lelaki hanya tinggal 3 sentimeter (cm). Namun lelaki tersebut masih boleh buang air kecil seperti dipetik dari TheStar.
Setelah sedarkan diri, si lelaki tidak tahu dengan apa yang dilakukannya. Dia panik dan menjerit. Sementara teman wanitanya dilihat sedang berdoa di luar.
Seperti diketahui, seseorang yang mabuk biasanya tak sedarkan diri. Mabuk boleh disebabkan tubuh yang diracuni alkohol terlalu banyak. Semasa minum berlebihan itulah seseorang akan mengalami gangguan sistem saraf pusat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...